Oldal kiválasztása

Kapcsolat

Írj nekem!

Használd bátran az űrlapot, vagy írj közvetlenül egy levelet az alábbi ügyfélszolgálati e-mail címre.

📩 hello@rendegykattintasra.hu

Gyakori kérdések és válaszok

Előfizetés

Hogyan történik a havi előfizetési díjam levonása?

A Klub havidíjának levonása minden hónap ugyanazon napján automatikus levonással újul meg a csatlakozásodkor használt bankkártyád segítségével, melyről e-mailben is visszajelzést kapsz.

Például: október 2-án csatlakoztál, akkor a következő havi díj esedékessége és automatikus levonása november 2-án lesz, és így tovább.

A havi bankszámlakivonatodon az Takarítás kívül-belül női klub havi előfizetésed Stripi.com által levont összegként fog szerepelni.

Sikertelen volt a havi előfizetési díjam levonása. Mi a teendőm ebben az esetben?

Sikertelen levonás esetén érkezni fog az e-mail fiókodba egy rendszer e-mail (hello@haztartasvezetes.hu e-mail címről), mely tájékoztat a sikertelen levonásról.

Amennyiben fedezethiány áll a sikertelen levonás hátterében, kérlek gondoskodj megfelelő fedezetről mihamarabb, hogy a tagságod aktív maradhasson. Rendszerünk 15 egymást követő alkalommal/napon próbálja megismételni a levonást a bankkártyádról, majd amennyiben mindegyik próbálkozás sikertelen volt, törli a tagságodat.

Amennyiben a sikertelen levonás hátterében az áll, hogy a bankkártyád lejárt, esetleg lecserélted azt, a tőlünk kapott e-mailben lehetőséged lesz egy linkre kattintva frissíteni a bankkártya adataidat (megadni egy új bankkártyát), melyről a későbbiekben a havi levonás történjen.

Honnan tudhatom meg, hogy mikor vonják a Klub következő havi díját a kártyámról?

A Klub havi díját mindig ugyanazon napon vonjuk, amelyik napon csatlakoztál (kivétel ez alól, ha menet közben történt tagság felfüggesztés, majd újra aktiválás). Ezt a dátumot könnyen megtalálod a Klubbon belül, a Profilom menüpont alatt, vagy ha rákeresel az e-mailjeid között a hello@haztartasvezetes.hu címről érkező levelekre, és megnézed, mikor kaptad az elsőt (mikor csatlakoztál), esetleg rákeresel a Stripitől érkező sikeres fizetéssel kapcsolatos e-mailekre, hogy mikor volt az utolsó sikeres levonás.

Meg fog változni/le fog járni a meglévő bankkártyám, amivel csatlakoztam a Klubhoz. Hol tudom módosítani vagy jelezni ezt?

Lehetőséged van bankkártya cserére, legyen szó bármilyen indokról. A Klub weboldalára belépve az “előfizetésem kezelése” menüpontban tudod megadni az új kártyád adatait.

Hol találom a levont havi díjak számláit?

A Klub havi díjairól a számlákat az “Előfizetésem kezelése” menüpont alatt találod majd. A csatlakozáskori számládat pedig a sikeres csatlakozásról szóló e-mailünkben találod. 

Szeretném lemondani a Takarítás kívül-belül női klub tagságomat. Hogyan tudom ezt megtenni?

Az előfizetésedet természetesen bármikor, indoklás nélkül lemondhatod az Általános Szerződési Feltételekben megjelölt módok valamelyikén. A legegyszerűbb módja a lemondásnak, ha bejelentkezel a Klub felületére, és az “Előfizetésem kezelése” menüponton belül a Lemondom a tagságomat gombra kattintasz.

Fontos tudtod, hogy a legrövidebb előfizetési időszak 30 nap, tehát a tagságod a következő fordulónapodig aktív marad (a már rendezett időszak alatt végig eléred a Klub felületét és az anyagokat).

Lemondtam az előfizetésemet, de még mindig be tudok jelentkezni. Ez így rendben van?

Igen! Az előfizetésed lemondásával megszűntetted annak megújulását, de a Klub felületét mindaddig eléred, amíg a korábban már rendezett időszakon belül vagy.

Például: október 2-án csatlakoztál, október 20-án pedig lemondtad az előfizetésedet. Így az történt, hogy november 2-án már nem fogjuk megújítani automatikus levonással a tagságodat, de november 1-jéig még eléred a felületet, hiszen kifizettél 1 teljes havi tagságot korábban.

Tudásanyagok

Akadozik a videók, hanganyagok lejátszása a Klubbon belül. Mit tegyek?

Amennyiben ilyesmit tapasztalsz, első körben győződj meg róla, hogy stabil internetkapcsolattal rendelkezel. Ezt követően frissítsd le a Klub felületét, majd kattints a videó lejátszására, majd pedig szinte közvetlenül ezútán a Pause/szünet/Stop gombra, hogy megállítsd a lejátszást. Ilyenkor lehetőséget biztosítasz a videó számára, hogy betöltsön (gyengébb internetkapcsolatnál ez segíthet) – pont úgy, mint egy online film betöltésekor/megnézésekor. Várd meg, amíg teljesen betölt a videó, és utána indítsd el a lejátszást újra.

Nem lehet a videókat, hanganyagokat esetleg lementeni, hogy internet nélkül is használhassam őket?

Nem, a videókat, hanganyagokat jogvédelmi okokból nem lehet lementeni, de korlátlanul le lehet játszani. Remélem, megérted!

A havi új anyagokat a saját tempómban dolgozhatom fel, vagy limitált ideig lesznek csak elérhetőek?

Természetesen a saját tempódban dolgozhatod fel őket. Nincsenek kötöttségek! Amíg aktív klub tagsággal rendelkezel, addig minden anyagot elérsz. Abszolút Te döntöd el, éppen mire van szükséged, mely területeken fejlődnél. Persze megvan a maga előnye annak, ha be tudsz csatlakozni egy-egy havi témához, hiszen valószínűleg akkor, adott időpontban más Klub tagok is éppen azon a témán dolgoznak majd. A legfontosabb, hogy alakíts ki egy olyan ÉNidőt magadnak, amikor önmagad fejlesztésével, az otthonod állapotának megváltoztatásával foglalkozol, így tudod maximálisan kihasználni a Klub nyújtotta előnyöket, feldolgozni a kurzusokat, elvégezni a kihívásokat és végső soron elérni a céljaidat.

Be kell számolnom a fejlődésemről, a Klubban tanultakról valakinek?

Nem! 🙂 Viszont örömmel hallok a fejlődésedről, tapasztalataidról, örömmel olvasom a visszajelzéseidet és természetesen a kérdéseidet! Fontos, hogy kérdezz, hiszen így tudok még inkább a segítségedre lenni. A kérdéseid feltevésére pedig a legjobb hely a Klub Facebook csoportja, ahol így nem csak az én támogatásomat és válaszaimat olvashatod, hanem akár másokét is.

Hozzáférés

Hol tudom megváltoztatni a fiókomhoz tartozó jelszavamat, amit a csatlakozáskor kaptam?

A Profilom menüpont alatt van lehetőséged a jelszavad megváltoztatására. A legjobb és legegyszerűbb megoldás a Klub használatára, ha a jelszavadat elmented a böngésződben, a Klub felületét pedig lemented a kedvenceid közé, és amennyiben nem jelentkezel ki a Klub felületéről, csak bezárod az ablakot, úgy 30 napig nem szükséges újra bejelentkezned, csak megnyitod a Klub oldalát.

Megoszthatom a Klubhoz a hozzáférésemet/fiókomat mással is, esetleg egy barátnőmmel?

Természetesen NEM. A Klub hozzáférés a Te nevedre szól, kizárólag neked van jogosultságod az anyagok megtekintéséhez. A Rend egy kattintásra összes tartalmát, minden szöveges és képi információt szerzői jog védi. Erről bővebben olvashattál az Általános Szerződési Feltételekben is. Fontos, hogy a Klub rendszere úgy lett felépítve, hogy megvédje a felhasználói fiókodat, az adataidat és minden ott található tartalmat, így a tudásanyagokat is.

Amennyiben azt érzékeli, hogy rajtad kívül más is használja a felhasználói fiókodat, le fogja tiltani azt. Köszönöm, hogy értékeled és tiszteled a munkásságomat.

Hol találom, hogy mikor lesz a következő klubtalálkozó vagy egyéb személyes találkozás?

Ezekről az eseményekről pontos tájékoztatást fogok küldeni e-mailben is, illetve a Klub Facebook csoportjában is ki fogom posztolni.

Olvastam, hogy Klub tagként különleges, önköltséges fejlődési lehetőségek is rendelkezésünkre állnak. Ezekről hol találok bővebben információt?

Igen, ez így van! Folyamatosan dolgozom rajta, hogy különleges, szuper programokkal és fejlődési lehetőségekkel szolgáljak részetekre, mind csoportos, mind pedig egyéni foglalkozások formájában. Ezekről bővebb információt a Klubbon Facebook csoportjában találsz majd, illetve érdeklődj nálam bátran e-mailben (hello@rendegykattintasra.hu).

Csatlakozás, bónuszok érkezése

Csatlakoztam a Klubhoz, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást, mit tegyek?

Lehetséges, hogy a levelező rendszered nem a beérkező e-mailek mappába rangsorolta a tőlem érkező visszaigazoló e-maileket. Kérlek nézd meg “SPAM”, “Levélszemét”, “Promóciók”, “Közösségi” mappákban is, vagy keress rá az e-mail fiókod keresőjében a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címről érkező levelekre.

Általában így meg szokott lenni a levél. Ami még elő szokott fordulni, hogy a vásárlásnál elgépelésre kerül az e-mail cím, emiatt rossz helyre megy a visszaigazoló mail.

Ha ezek után sem találod a levelet, kérlek írj a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címre.

Hogyan kapom meg a Klub tagságomhoz tartozó kedvezményeket?

A kedvezményeket biztosító partnerek listáját a kedvezmény igénybevételével kapcsolatos összes információval együtt a csatlakozásodat követően e-mailben kapod meg.